Dunia makanan amat berharga bagi semua insan di alam ini dengan itu hargailah makanan ketika ini maka lahirlah"Dunia Inspirasi Makanan Nusantara". Disini juga ada beberapa coretan tentang resepi, restoran, tempat percutian dan sebagainya dimana semuanya ada kaitan dengan makanan yang boleh menjadi panduan bagi anda semua ..........

"Sila Klik Disini"

Pengikut Saya (Followers)

Friday, November 26, 2010

TERIMA KASIH !!!











...... assalamualaikum kepada semua pembaca blog khai yang setia ni ..... eehhhh kononnnn yerrrr.... baru je masuk blog list dah eksen yerrr...... ehhhh tak de lah ..... ni lak entri ucapan terima kasih khai kepada semua blog-blog yang fofular diatas ni kerana sudi masukkan blog khai adry ni "khai's sedap-sedapan" ke dalam blog list mereka ..... dan diharap kepada pembaca2 blog khai yang setia ni kalau belum buat cam entri khai yang sebelum ni segera kerana peluang masih terbuka lagi untuk kita promosikan blog kita ..... yang boleh memberi ilmu pengetahuan kepada pembaca2 blog yang lain .....

ok kalau kepada blogger yang baru nak berjinak2 dalam arena blog ni gi je klik kat atas tu kat blog BEN ASHAARI tu dapatkan tips2 yang berguna cam ne nak memfofularkan blog ok ..... khai ni pun tak berapa pandai dalam bidang IT ni tapi dari blog beliau lah khai belajar ..... so tu je la serba sedikit coretan yang khai boleh beri sebagai panduan .... ok kepada Ben Ashaari .... Cik Mat Gebu .... Maz .... K.Nor .... K.Liza .... terimakasih khai ucapkan kerana memberi sokongan kepada blog khai ni ..... wasalam.



3 comments:

  1. SAMA2 KHAI....KITA BLOGGER MASAK2 NI TAK PI MANA PUN, PUSING2 TANG TU JUGA..

    ReplyDelete
  2. salam kembali cik mat .... terimakasih lah jugak wat cik mat kerana banyak tips2 yang berguna yang banyak membantu saya dalam bidang masakan ni .... saya harap cik mat boleh mambantu saya memberi tips yang lain jika saya mengalami masalah dibidang masakan ni ....

    ReplyDelete
  3. salam en khai.. wahh ada lg promosi utk secubit garam kat sini.. mekasih banyak2.. sama2 kita meriahkan dunia blog ya..

    psst!!! panggil saya nor aje dah la ya.. segan pulak bila org yg lebih berusia panggil saya dgn panggilan kak.. hehe rasanya saya yg lebih perlu hormat en khai sbb yg muda kena lebih menghormati yg tua .. tak gitu :)

    ReplyDelete