Dunia makanan amat berharga bagi semua insan di alam ini dengan itu hargailah makanan ketika ini maka lahirlah"Dunia Inspirasi Makanan Nusantara". Disini juga ada beberapa coretan tentang resepi, restoran, tempat percutian dan sebagainya dimana semuanya ada kaitan dengan makanan yang boleh menjadi panduan bagi anda semua ..........

"Sila Klik Disini"

Pengikut Saya (Followers)

Saturday, November 6, 2010

Akuarium Ikan

........ hah ape ni ...... dalam air ke ni? .........


......... oooooo akuarium ikan rupe nyer .......

...... assalamualaikum kepada semua pembaca blog aku yang setia ni ..... hari ni lak aku nak kongsi lak satu lagi kegemaran aku ..... iaitu membela ikan dalam akuarium ....... hah gambar kat atas tu adalah akuarium yang aku buat sendiri kat rumah ...... hah bahan2nye h/mate aku yang beli dan aku ni lak tukang susun aturnyer .... hah amacam ok tak ...... ada tak rupe cam dalam sungai ..... he ...he...he.... ni lah kerja aku .....kekadang tu biler aku tak leh tidur memalam .....aku tengok dulu ikan2 aku berenang dalam akuarium di kat sudut ruang tamu aku .... baru leh lelapkan mata aku ..... ape lagi cuba lah kengkawan semua hobi ni ..... best tau ........


No comments:

Post a Comment