Dunia makanan amat berharga bagi semua insan di alam ini dengan itu hargailah makanan ketika ini maka lahirlah"Dunia Inspirasi Makanan Nusantara". Disini juga ada beberapa coretan tentang resepi, restoran, tempat percutian dan sebagainya dimana semuanya ada kaitan dengan makanan yang boleh menjadi panduan bagi anda semua ..........

"Sila Klik Disini"

Pengikut Saya (Followers)

Wednesday, November 3, 2010

Kek Karrot




........ kek karrot .......


.......... assalamualaikum semua ......... cam ne hari ni semua ok ke ...... hari lak aku nak kongsi lak kek karrot lagi ....... mesti korang kata asyik kek karrot je .......bukan ape, aku ni peminat kek ...... dan bila aku buat pulak cam rasanya kek yang terkenal tu ...... so ape lagi kita dah boleh buat aku buat lah ..... jadi kek ni aku buat sekali ngan kek member aku zaidi semalam ....... so memula ingat nak jual gak kat sesiapa yang nak beli ...... tapi bila h/mate tengok cantekkkkk sangat ...... dier kata ni nak jangan jual kek tu sebab dier kepingin sangat lah pulak nak makan kek tu ...... so ape lagi aku terus lah potong dan makan lah berdua ...... memang betul ........ sedappppppp ...... so ape lagi cubalah resepi nyer ok dan klik kat sini ........wasalam....


1 comment:

  1. Waaaahhhh... yang ini sangat cantik dekonya. Kalau dan cantik, mestilah sedap...

    ReplyDelete