Dunia makanan amat berharga bagi semua insan di alam ini dengan itu hargailah makanan ketika ini maka lahirlah"Dunia Inspirasi Makanan Nusantara". Disini juga ada beberapa coretan tentang resepi, restoran, tempat percutian dan sebagainya dimana semuanya ada kaitan dengan makanan yang boleh menjadi panduan bagi anda semua ..........

"Sila Klik Disini"

Pengikut Saya (Followers)

Tuesday, August 31, 2010

Menu Berbuka Puasa Malam Tadi

....... menu utama nasi lemak, sambal ikan bilis, daging masak kicap (resepi Mat Gebu) dan timun/kacang tanah goreng .......


........ ini pulak menu kedua cucur kentang Quaker Oat dan sambal kacang ........


Salam sejahtera semua yang tengah tengok blog aku ni ........ bukan ape nak kongsi lah menu berbuka puasa aku malam tadi ...... so kat atas tu semua nyer menu malam tadi ..... biasa lah menu orang bujang ....... so tanpa kita sedari pejam celik pejam celik tinggal lebih kurang 8 hari je lagi kita nak berpuasa kan ...... tu lah cam ne persiapan raya anda semua ...... saya biasa je beli baju melayu je .....tapi h/mate saya siap beli perabut umah untuk umah kita orang ...... nanti saya tunjuk kan ye dalam blog akan datang ..... ala perabut biasa2 je .....he ...he ...he ... so ok la ya tu je coretan saya buat ari ni ....... wasalam.

No comments:

Post a Comment