Dunia makanan amat berharga bagi semua insan di alam ini dengan itu hargailah makanan ketika ini maka lahirlah"Dunia Inspirasi Makanan Nusantara". Disini juga ada beberapa coretan tentang resepi, restoran, tempat percutian dan sebagainya dimana semuanya ada kaitan dengan makanan yang boleh menjadi panduan bagi anda semua ..........

"Sila Klik Disini"

Pengikut Saya (Followers)

Thursday, August 26, 2010

Kek Karot (1/2 kg)




Kek Karot (1/2kg)

Salam sejahtera kepada semua pembaca blog saya ni ....... lama dah tak update kan blog saya ni almaklum lah bulan puasa kan malas lah sikit ...... ni bukan ape nak kongsi lah Kek Karot yang ditempah oleh salah sorang pensyarah kat opis saya tu Kak Yo ..... sebab keluarga dier memang suka giler kat Kek Karot saya ni ...... boleh katakan setiap minggu mesti tempah satu ....... so sedap ke he...he...he.... tapi cam tu lah .... ada gak pesnyarah lain yang tempah sekali ..... sesiapa yang nak resepi dier gi lah tengok kat resepi atau klik disini "Carrot's Cakes" sesiapa yang nak tempah leh lah call je saya kat ..... no phone ade kat profile saya tu ....... wasalam.

No comments:

Post a Comment