Dunia makanan amat berharga bagi semua insan di alam ini dengan itu hargailah makanan ketika ini maka lahirlah"Dunia Inspirasi Makanan Nusantara". Disini juga ada beberapa coretan tentang resepi, restoran, tempat percutian dan sebagainya dimana semuanya ada kaitan dengan makanan yang boleh menjadi panduan bagi anda semua ..........

"Sila Klik Disini"

Pengikut Saya (Followers)

Sunday, August 15, 2010

Carrot Cupcakes with Blueberry Filling

....... Carrot Cupcakes with Blueberry Filling ......


....... Carrot Cupcakes .....



...... Salam sejahtera semua dan selamat berpuasa kepada semua pembaca blog saya ..... hari ini Ahad ..... saya menerima tempahan cupcakes tapi cupcakes saya ni saya olah dari carrot cake saya tu ..... saya buat dalam paper cups ..... dan saya bubuh tengah2 kek tu blueberry ....... ok gak rasa nyer ..... ni pun adalah tempahan dari student kat opis saya tu ..... ntah pose2 ni diorang ada presentation projek diaorang so kena ada benda untuk makan2 ...... jadik dapat lah markah ...... kata nyer ..... so diaorang tempah dalam 48 biji ..... so nak tahu harga leh runding ...... so call lah saya kalau nak order .......ok ...... wasalam.


No comments:

Post a Comment