Dunia makanan amat berharga bagi semua insan di alam ini dengan itu hargailah makanan ketika ini maka lahirlah"Dunia Inspirasi Makanan Nusantara". Disini juga ada beberapa coretan tentang resepi, restoran, tempat percutian dan sebagainya dimana semuanya ada kaitan dengan makanan yang boleh menjadi panduan bagi anda semua ..........

"Sila Klik Disini"

Pengikut Saya (Followers)

Tuesday, June 1, 2010

Jalan-jalan Cari Makan Kat Central Market (23.05.2010)

...... Hiasan dalaman kat dalam The Malay Tea Cafe.....kat dalam CM tu la ......cozy dan ok lah sesekali nak minum2 rehat2kan badan nak rasa teh dier sedap gak ......


...... Ni dier ...... teh ais (aku order) dan air teh blueberry panassss (housemate aku nak rasa sangat rasa) ....... ok lah .... cafe ala2 style tradisional melayu ..... ok gak la .....


...... Ni ..... housemate aku tengah tengok2 menu nak makan ape agak nyer tu yer ..... ala petang2 ni ambik je ....janji tekak tak
kering .......


...... Hah ni dier roti jala .....ok la tapi harga dier leh tahan gak ..... 4 keping roti jala dan kari ayam dier.....kalau tekak aku ni ok lah ....housemate aku yang order .... aku lah order roti bakar serunding daging ....ok gak tapi dier punye halege aiiyooooo ada mahai sikit loh...... tapi gambar dier tak sempat nak snap sebab kodak dah habis ... eehhh pakai kodak lagi ke .... gurau je ....


No comments:

Post a Comment