Dunia makanan amat berharga bagi semua insan di alam ini dengan itu hargailah makanan ketika ini maka lahirlah"Dunia Inspirasi Makanan Nusantara". Disini juga ada beberapa coretan tentang resepi, restoran, tempat percutian dan sebagainya dimana semuanya ada kaitan dengan makanan yang boleh menjadi panduan bagi anda semua ..........

"Sila Klik Disini"

Pengikut Saya (Followers)

Friday, October 22, 2010

Khadijah's Kitchen

........ ni Khadijah's Kitchen pemandangan dari luar restoran .......


......... tu dier salah satu potret Khatijah Ibrahim yang terdapat disalah satu sudut di Khadijah's Kitchen ........


......... ni juga beberapa koleksi gambar2 Khatijah Ibrahim yang terdapat di Khadijah's Kitchen ......


........ ni juga koleksi gambar2 Khatijah Ibrahim ........


....... pemandangan di dalam restoran Khadijah's Kitchen ..........


......... suasana yang begitu nyaman dan cozy didalam restoran Khadijah's Kitchen ......


........ mee siam Muar ......


........ cucur udang .........


.......... pemandangan tempat makanan untuk hidangan makan tengahari ..........


........ tu lah menu dier yang terdapat bermacam2 jenis makanan yang terdapat disitu .......


......... ni plak hidangan minuman panas peppermint tea untuk aku ngan h/mate aku, sungguh menyamankan teh ini ........

...... Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog aku ni ...... kat sini hari ni aku nak kongsi ngan korang semua ....... sebab tadi aku gi lah makan malam di restoran kepunyaan salah satu artis fofular 80an gituuu ..... Dato' Khatijah Ibrahim di Petaling Jaya ....... Khadijah's Kitchen ...... restoran nyer begitu cantik dan kemas ...... suasana nyer begitu nyaman dan cozy ....... makanan lak bermacam2 bermula makan tengahari hingga lah ke malam ...... waktu operasi restoran ini dari pukul 12.00 t/hari hingga 11.00 malam ....... lokasinyer plak senang dan tak jauh dari Pusat Perubatan Universiti Malaya ....... kat atas tu adalah beberapa gambar yang aku snap semasa berada di situ dan juga makanan yang aku dan h/mate aku order ...... kalau sesiapa nak cuba makan kat situ pergi lah memang best dan tak rugi makan disitu sebab makanan nyer sedap dan lazat2 belaka ...... so apa lagi cuba lah ye .....tu je lah coretan aku buat hari ni .......


No comments:

Post a Comment