Dunia makanan amat berharga bagi semua insan di alam ini dengan itu hargailah makanan ketika ini maka lahirlah"Dunia Inspirasi Makanan Nusantara". Disini juga ada beberapa coretan tentang resepi, restoran, tempat percutian dan sebagainya dimana semuanya ada kaitan dengan makanan yang boleh menjadi panduan bagi anda semua ..........

"Sila Klik Disini"

Pengikut Saya (Followers)

Sunday, October 24, 2010

Kek Kukus Buah-Buahan (CMG)




...... kek kukus buah-buahan (CMG) ......


Assalamualaikum kepada semua pembaca blog aku yang tak seberapa ni .... he..he..he.. hari aku nak kongsi satu lagi resepi yang aku copy dari blog masakan yang terkemuka CMG (.... mintak izin ye cmg dengan resepi saya copy...) so aku dah cuba buat resepi tu .....jeng...jeng...jeng... kek kontrobesi tu ..... kek ape lagi kek kukus buah-buahan tu la ...... sedap kek nyer dan senang lak nak buat ..... so ape lagi aku buat lah ..... tapi aku buat kek ni separuh je dari resepi CMG tu .....sebab aku nak cuba dulu takut tak jadi plak ..... almaklum lah kita ni tak lah seterror si CMG tu ......tapi allhamdulillah jadik ...... aku bawak opis aku sikit ....n h/mate aku makan sikit dan dier kata sedappppp .... so ape lagi cuba lah ye dan "klik je kat sini" .... jangan tak cuba.....


No comments:

Post a Comment