Dunia makanan amat berharga bagi semua insan di alam ini dengan itu hargailah makanan ketika ini maka lahirlah"Dunia Inspirasi Makanan Nusantara". Disini juga ada beberapa coretan tentang resepi, restoran, tempat percutian dan sebagainya dimana semuanya ada kaitan dengan makanan yang boleh menjadi panduan bagi anda semua ..........

"Sila Klik Disini"

Pengikut Saya (Followers)

Wednesday, September 22, 2010

Jalan-Jalan Cari Makan Di Bara 1 Bistro

.......... hidangan berbuka puasa (pose 6 la) aku semalam ..... mee goreng mamak dan teh tarik ..........


....... pemandangan dari pintu masuk ke Bara 1 Bistro .........


........ amboi ..... amboi ..... amboi ....... tengok la h/mate aku tu ...... dah kekenyangan lah tu ......


....... ni lak pemandangan di sebelah dalam ruang makan utama di bistro tersebut .......


....... tu dia ....... member tengah sedap makan dessert ...... ala pencuci mulut lah ...........


...... dessert dier ........ mix fruit ice cream ..........


........ hah tu h/mate aku tengah menikmati pizza yang dier order dan minuman nyer teh tarik gak ....... uummmm sedap uuuu ........ pizza chicken roaster ....... menyelerakan nampak ........


......... pizza chicken roaster ........


...... ni cover menu dier ....... best gak dan boleh tahan gak dengan harga nyer yang berpatutan .........


........ mee goreng mamak (versi Bara 1 Bistro) .........


......... salam sejahtera semua ....... kepada peminat blog aku ni ....... eh... eh ...... ade ke peminat aku ni ........ ok lah gurau je ........ ni bukan nak promote atau nak wat promosi ....... tapi cuma nak suggest je kat ko orang semua sebab aku suka makan kat bistro ni ....... selalu gak aku lepak kat sini dan disebabkan aku puasa 6 hari ni dan ari malas nak masak lak jadik aku pun berbuka lah kat sini ...... nama bistro ni adalah .......BARA 1 BISTRO ...... yang terletak di AXIS Atrium di Taman Cempaka, Ampang ....... ala senang je lokasi dier ni ....... kalau dari MRR2 tu nak ke arah Seremban boleh nampak Menara AXIS Atrium tu .....

..... jadi kalau sesiapa nak lepak kat situ baguih sangat sebab tempat dan lokasi nyer yang strategik ...... makanan dan minuman nye banyak pilihan ....... east dan west ada .....wah cakap ong putih lak aku ni ...... dan harga nyer berpatutan ..... yang paling aku suke sangat bistro ni ..... ia adalah kepunyaan orang Melayu kita dan pekerja2 nye semua orang Melayu kita gak ...... termasuklah chef2 dier kat dapur tu ....... wah aku dah interview waiter dier kat situ ....he...he...he.... so berseleralah aku makan kat situ ...... jadik cubelah ye kengkawan semua ye ....... setakat ni je lah coretan aku malam ni ......sebab mata aku dah ngantuk ok ......bye..... bye..... wasalam.


1 comment:

  1. salam kunjung ziarah, terimakasih sudi singgah blog kita :) suka background blog nie, popi unggu :)

    ReplyDelete